Sunday, June 26, 2011

ape ?

asalamualaikum ,
yahh pasal masalah tuh
lupekan lahh
sbb kite tktaw pape yg benar en ?
biarlah tergantung cam jambatan gantung
nk ckp dorg couple ?
dlm blog minah tuh tules 'kwn'
tp mmg betul si dye de ckp yg ....
err okayyy . forget about it !
1 hea soalan yg aku ttaye2
nape ? sabtu and td dye tk on ?
de byk alasan yg mungkin tjadi
1-sbb dye tk suke
2-sbb smlm dye tgok sorg minah yg hodoh ddpan mate due
dan lain2 lg

lupe nk cite
ba;ek2 sukan tahunan tuh
mmg penat habes lah kan ?
kenape ? sbb tggu pkwe SHA dtg lambat huhh=="
pkul 2.15 bru dye dtg kut
balik2 ade byk selipar and kasut betaburan dhadapan rumah aku .
otak : err sape plak yg dtg neehh ? bru nk tito
yana : melangkah kan kakinye sambil memberi salam
org2 dlm umah : menjawab salam dgn merdunya
yana : wahhhh abg bakhtiar dtg ? really ? aku tk mimpi ker nehh ?
yes ! dan aku pun salam lah dye dan isterinye yg cantik tuhhh
awwww <3 <3
mase dorg kawen , family aku tk g sbb de sbb musabab yg ttentu
aku suke dan tk suke g kenduri tuh
1st-dpt jmpe sume sdare-mare yg mmg dah bkurun abad lah kan tk jmpe ?
2nc-tk suke sbb kena jumpe LILY -.-" . ohh nooo
seb bek lah tk g kan ? tp rse tkilan jgak !
opss dah lari nie
stelah bersalam si liyana menuju ke dapur akibat kelaparan melanda
nampak my mum with my aunt sdg memasak
perutku : wahh masak sdp2 eyhhh !
dan ttbe aku dengar suare yg tk asing lg bg tinge aku nie
ohhhh yeahhh!
sore sape ?
sore AZIK , KAEL , UYA (anak2 buah aku yg chumel <3)
AZIK : byk perubahan kat dye sbb dah 4 bln xjmpe (bru 4 bln :p)
1st-sore dye dah garau
2nd-dye cite yg dye dah ade awekk (wahh maju dah ehh ? m.long pub tkde ag ==")
3rd-ohh nie yg aku marah ! dye dah tinggi dr aku ? grrrrrrr
4rd-padan mke azik sbb fon kene rampas ngan mama . ehee
tuh lah men msg ngan awek jea taukk
egt ehhh UPSR dah dekat lah azik syg <3
exam bru nie dye dpt 3
yg len2 still same .
then smlm mrupakan hari pkenalan aku dan is3 abg bakhtiar :)
IRFAN CHUMELL :)

# nota kaki : thanx to ABANG BAKHTIAR
trimas atas hadiah tuh !
kecil tapak tadah sbesar lautan saya amek  (err asal pelik bunyi yak ?)

thanx membace
tata ~

No comments:

Post a Comment