Sunday, July 3, 2011

diam tk bermakne suke ngan pbuatan kau !

assalam :)
yeahhh sabtu ahad nie dihiasi dgn kepenatan
tkpe lhaaa esokk cuti .
sabtu-larian 1 sukan , 1 murid , 1 malaysia plus hari keushawanan
ahad-sukan tahunan blok aq .

okayyy back to title kite
perbuatan yg dmaksudkan de byk
tp saye hanye ingin meng'list'kan sikit jakk
1st-hari jumaat
ade sorg mamat neyhh dah lha ejek2 aku dlm kelas
pastuh cam bese lha kan ? bdk laki
main kemek2 botol pastu penutup tuh tplanting
yess ! saye salah sorg drpd mangse tsebut !
heshhhhh-.-"
dan ? saye hanye diam
tp ? dlm hati ?
tkde sorg pon manusia yg tau , hanye ALLAH yg tahu
nie first time aku kena buli kot secara pelahan2
mle2 dye ejek fizikal aku ?
pastuh dye buat aku cam gini ?
aku de pasa'an lhaaaa weehhhh
2nd-mase hari keushawanan
yeahh sume dah blk tinggal aku,ian,eqa,soley,ezma,fizul,syahmi,danial
dan sume kena btungkus lumus lha kan ? kemas2 gerai
t kena penalti plak ? grrr
okay salah sorg dr dorg tuh de lha yg pinjamkan bekas air utk jual2
dan ? stelah dbasuh2
bdk yg same yg buat dajal ngan aku hari ahad tuhh cari pasal lagi
dye renjis org gne botol aer tuh
dah lhaa org tgh penat2 en?
then ? dendam aku smalam ngan dye mang tk habes lg en ?
dah lha tgh hot time tuhh !
then ? satu perkataan yg tk elok dlepaskan .
sume egt aq bek lah ekk ?
yee mungkin korg tkpena dgr aku ckp
tp ? haaa bile aku ckp
baru korg katee heshh-.-"
JAHATNYE KAU LIYANA
aku mang jahat pun korg jea tktahu

ehhh korg taukk tak .
sume manusia de pasaan lha
ape korg pk bdk KAA nehh xde pasaan ke ?
ouhh sbb tuh korg leyh mainkan perasaan aku ?
sbb tuh korg leyhh ejek2 aku ?
sbb tuh aku kena diam dgn pe yg korg buat kat aku ?
dgr sini baek2 ehhhhhhhhhhh
lg2 utk org yg dtuju .
SUME MANUSIE DE PASAAN !!!!!!
mls nk bebel pjg lebar utk kau !!
bazir mase dan tenage aku jakkkk

sorryy tlalu emo kut
gtg .
tata
assalam

No comments:

Post a Comment