Sunday, June 26, 2011

hanye tggl kenangan ?

asalamualaikum dear reader's.

copy paste kat google

Malam yg begitu sepi
sunyi senyap tnpa penghuni
tanpa bintang tanpa bulan
semua tak menampakkan wujud nya
Aku duduk tersudut meratapi kisah cinta yang begitu pahit
kisah cinta yang hanya tinggal kenangan
kenangan yang sangat indah
kenangan antara kau dan aku
Ku sayang kau
ku cinta kau
ku rindu kau
Kau pergi tinggal kan smua rasa itu
kau pergi tinggal luka di hati ku
pergi jauh dan tak kan pernah kembali
tanpa perdulikan yang slalu merindukan mu
Akan kah rasa ini ku buang jauh
akan kah kenangan itu dapat mengobati ku
mengobati smua perih karena ku merindukan mu
Aku tak mengerti dengan smua ini
aku tak tau apa yg sudah terjadi
yang aku tau
aku tlah kehilangan dirimu

*err sumpah geli geleman dbuatnye.

PENGAKUAN SEJUJUR_JUJURNYA

yee selama kau muncul
aku dpt lupekaan dyee tanpa dsedari
walopun dye skrg dpn mata aku hari2
dan kini fikiran tuh dah bertukar
yd pd dulunye 'dye' dan kini kau
kau aje yg slalu kat pale otak nie haa -.-"
tp ?
ntah kenape perasaan dah brubah
smlmnye aku gembira melihat kau
dan bile smlm jgak aku mlihat profile mu
hati aku terase terguris dgn ayat kau kat pompuan tuh
dan pabila aku tahu si pompuan tuh ade blog
aku cube melayari nye dgn segera
ttbe muncul tittle yg smemangnye aku kenal
tittle tuh ttg aktiviti kau pabila cuti sek yg lalu
ye betul , kau ade menceritekan ttg seorg pompuan kat aku sebaik sahaja kau pulang dr aktiviti tuh
tp ? tp kau tak ceritakan secara detailnye
*takkan aku nk tanye pulak kan ? npak sgt jeles nyoo~
kau hanye menyatakan bahawa
ada seorg bdk pompuan suke kat kau plus kaco2 kau
aku fikir itu hanya satu gurauan yg mana kau egt mmbuat ku 'merajuk'
sbb kite selalu bgurau mcm tuh
tp tk ku sangka yg kejadian tuh mmg benar2 belaku .
yee aku tahu kite cuma kwn ..
tp cara kau melayan aku tuh mcn sdah lebih dr seorg kwn
yee aku ngaku aku jeles
tp bukannya perasaan tuh aku yg kawal
bak kata science that is involuntry action
sambung balik ketika aku membuka blog minah tuh
mase kat fb aku tgk gambar dye cm CANTIK GILE lah kan?
tp bile bkak blog
kau tk seperti yg aku gambarkan kat fb
malah kwn2 aku lg cantik dr kau
dekat dlm blog kau tuh kau tulis lah bff kau mase kat sana
yeee tak ku sangka gambar 'dye' adee
dan kat situ kau tulis ?
mende yg mguris hati perempuan cam aku
tkpe lah aku tktahu sapa yg salah
dan mungkin aku patut lepaskan kau utk dye ?
dan ? dan ?
kepada si dye
selalunye bile time aku on , kau on kan ?
tp sjak aku berkobar2 , meraung utk pulihkan pyakit streamyx
tp ? ini yg blaku
mungkin aku patut biarkan streamyx rosak hari tuh kan ?
dan sekarang nie mungkin kau tgh bersiap2 kan ?
yeee aku tahu sangat ngan aktiviti kau pade hari ahad
selalunye sebelum kau pegi ,
kau ucapkan tata titi tutu kat aku ?
bgurau2 sbelum kau meninggalkan pintu pagar umah
tp hari nie ?
aku sengaja tk buka FB utk recycle bin kau dlm igatan aku
dan mungkin jge egn mmbalas dendam thadap kau yg xon smlm ?
tp ?
ianya ttp tk berjaya jugak
tht's why aku amik kputusan utk luahkan kat blog nie

thanx membace
1 cite yg menyayat hati aku .


No comments:

Post a Comment