Thursday, June 12, 2014

s--->i--->t--->i ^^

Assalamualaikum dan hai !
Hari ni takde idea ,
wazup? semakin hari , semakin bosan .
hidup sekarang , bangun tv makan tidur .
begitulah juga dengan hari2 berikutnya .
kerja ? bukan taknak kerja .
i need MONEYYYY haha

tapi *ehmm rahsia.
let me keep inside of my heart :p
dahhh cukup merepeks

apa tujuan kita menulis , ehhhh menaip hari ni
jujur aku rindu nak menulis *selingan semata-mata*
hari ni , ada terbaca satu entry kat blog ni

baca2 tup tup rasa nak comment kat entry tu
tapi kan tapi bila nk publish je ,
*please prove you're not robot*

tapi tak keluar pun visual tu .
mungkin internet buat hal .
tapi apakan daya , reload punya reload
benda yang sama jugak .
sejenak aku berfikir , adakah aku robot ? *cewaaah imaginasi terlampau*

so aku copy jelah benda yang nak comment tu bawak masuk kat sini *tadaaaaaaaa*
ehmm aku takde niat pun sebenarnya nk menaip panjang lebar ni tapi dah terr
maaf kawan-kawan sekalian TERR

TERRRRRRRRRRR


here are the comment : *pastikan scanner typo active sebelum kena bahan *


hey hey kawan AZAM haha tetiba . 

INSYAALLAH kau boleh :) teruskan usaha . 
kau dah pernah lalui kan , kau tak minat akaun tapi kau boleh bawa akaun time espiyem . 
sekarang pun INSYAALLAH dan hanya tinggal lagi 1 sem je weh . 
keep fighting !!! sem terakhir .
InsyaALLAH di permudahkan .
kau rajin , struggle . kau dah usaha INSYAALLAH ^^
Man Jadda Wa Jadda ,
INSYAALLAH ak kat sini sentiasa doakan kejayaan kau selagi masih bernyawa . hee :3
Good luck sem baru and congrats result !
sem baru ni , azam baru k . 
jgn cari AZAM , cari ammar hahaha *kbai
jadi lebih rajing , jgn jd pemalas mcm aku .
struggle dari awal , xfaham terus tanya .
act kau boleh , kau pandai ^^
good luck again 3241 :)
wish u luck and May ALLAH ease u . 
kuatkan semangat , bila jatuh cuba bangkit
ingat , masih ramai org disekeliling kau . 
masih ramai yang sokong kau .
ALLAH pun sentiasa ada . 
Buat yang terbaik k .
aku tahu kau boleh ^_^




thats all from me ,

Assalamualaikum 

1 comment: