Monday, May 16, 2011

cegu rahman and cegu azrul :DD


assalam :)
yeah yeahhh .
penat bangat seyhh ..
okay sekarang nie tgh upload gambar kat FB
naty rajin2 lah singgah ye abg2 dan kakak2 sekalian :)
kalau saya rajin saya taruk lah kat BLOG nie ,,
tp gambar xbyk pun SHA 'si comel' puye lg byk ..
tgk ar sha puyeeeeeeee :)
opppsss sblum tlupa meyh nk ngomong
SHA PROPAAAA !!!!!!
yesss !!! kite tahu sape si comel dye dye dye :P
cam beselah kan ayat kite "kau tkleh tipu aku ehh sha"
kau tk de bakat dlm bbohong ngan aku :))
aktiviti kat sek td agak byk ..
RAMZI ngan AMIR pun coming to school EX dorg ... xD


JAP EHHH NK CURI GAMBAR ORG :DD

kupas kulit epal
cari gule2 dlm tepung
dan nie lah hasilnyeee :) MMG

boling
main baling2 belon aer

main shoot2 bola


aktiviti-aktiviti lain yg tiada bahan bukti :~

kupas kulit nenas
makan biskut kering-ckgu rahman menang :)
makan buah tembikai-ckgu azmi menang
rebut kerusi-ckgu amira First
                      -ckgu zarinah scond


atau yang lebih BOOM kat FB niey

okayy see yaaa !
ehhh aku plg suke ngan gambar neyhhh


okayy got to go . tata
ASSLAM :)

sayang cegu AZRUL , cegu RAHMAN ketat-ketat <3<3<3<3
cehh walau langkah kite xkan bjumpa slpas nie
sye harap cegu still egt saye
doakan saye
THANKS SO MUCHH <3 !!

No comments:

Post a Comment