Saturday, August 4, 2012

yana :')

Assalamualaikum and hye !
Hari ni da 15 Ramadhan kita berpuasa kan ?
yes alhamdulillah .
thanks to ALLAH for give us strength .

i miss when you call me yana :')
i miss all about us .
i still remember when you introduce someone that i dont know .
yeah childhood
ohh if i can turn back time
i want to go on that year
when all of us struggle for UPSR
when our book were thrown by sir zaidi
when all of us receive punishment by sir zaidi
when all of us were pinch by sir
i can imagine our face on that day .
but the past cannot turn back and tomorrow never die

absolutely i know when the fasting month come
you will back every weekend
but its not same with last year
last year when you arrived at your home
you will text me
ohh how happy i am
but it is last year
this year you are sooooooo
pfttttt .
you know what ? i miss you :')

okay this weekend i determine to chat with you
yeahh finally yeasterday the day come
at the beginning i dont know want to say what
but idea comes like a lightning
i ask about PLKN.
then , 'yana'
ohh seriously i'm very miss that.
yana . yana . yana :')

tak sume org panggil aku yana
hanya org2 yg tertentu
yang terdekat je panggil dgn nama panggilan tu
serius aku rindu panggilan tuu
lagi2 bila dye keluar dr mulut kau
I MISS YOU SO MUCH :')

aku rindu sume kawan aku yg panggil aku yana
sha , mal .
plus syafira,nina,najiha,syafiqa,azlyn,maya
aku rinduu korg jugakkk
aku rasa nak terus amek flight pegi johor je bila aku dgr 'yana'
aku tak tipuu aku sangat rindukan kau orang sume
kau org sangat bermakna bg aku 

terima kasih sbb pernah muncul dlm hati aku
kau org sangat bermakna utk aku egt tuu
walaupun naty haluan kita lain2
tp aku nk korg tahu
aku sangat sayang kau orang
kau orang pernah menjadi warna warna 
dalam kehidupan aku 
kau org pernah dan masih betakhta dlm hati aku 
aku janji akan selama-lamanyaaaa
buat sume kawan2 ku yg ada kat johor
aku rindu kau org 5 tahun kita tak jumpa kan ? 
aku rindu pengorek pensel kau org
aku rindu gi JJ ngan kau org utk beli hadiah syafiqa kan ?
aku rindu kita makan kat kelas sebelah sementara tggu bdk pagi keluar
aku rindu kita beli beg sama2
aku rindu kau org gelak kan aku sbb nina beli kan aku tudung yg labuh gilaaa
aku rindu kita latih nasyid sama2 ngan ustaz
aku rindu kita buat kad hari guru sama2 
aku masih simpan kad tu
aku rindu bila kita sume lari2 nak amek wudhuk sama2
aku rindu bila nk semayang sama2
aku rinduu kau orang sumeeeeee
aku rindu masa hari terakhir aku sekolah 
aku saja buat2 tertinggal van semata2 nak jalan kaki ngan kau org
lepas tu kat setiap rumah kau orang kita berhenti mesti aku nanges 
pastu aku cakap mata aku masuk habukkk
yaaaaa aku sangatt rinduuuuu
last day kita jumpa masa jamuan kat rumah aku kan ?
kau org jangan risau , 
setiap kali aku rindu aku akan peluk teddy bear azlyn
aku akan pegang handbeg syafira
aku akan baca al-quran syafiqa
aku akan tgk gmbar najiha
aku akan tgk gambar kita sumeee
aku tahu tahu kau org rindu ice blend buatan aku kan ? 
aku pun rinduuuu semua hal tentang kau org
aku rindu pisang goreng cicah kicap yg aku anggap pelik pada mulanyaa
aku rindu setiap petang kita jalan2
saya awak bahasa kitaa
aku rindu sume tuu



 




1 comment: