Monday, August 8, 2011

Perkara Menarik Di Bulan Ramadhan yg xde kt bulan laen

*ramai yang puasa tp tak solat 5 waktu
*ramai yang puasa tp tak tutup aurat
*ramai yang puasa tp masih pergi dating
*ramai yang puasa tp masih lagi berpakaian seksi
*ramai yang puasa tp masih ramai lagi yang tak solat terawikh
*ramai yang puasa tp masih  tengok bende-bende maksiat
*ramai yang puasa tp masih mengumpat
*ramai yang puasa tp masih lg meninggalkan solat jumaat

renung-renungkan dan selamat menjamu seleraaa
ehhh ehhh dan selamat beramal meyh =)

utk mengingati diri sendiri dan antara satu sama lain sbb tkde org kat dlm dunie nie yg PERFECT right ?.
tp tk salah kalau kite berubah sikit demi sedikit
jdkan hari slepas nie lebih baik dr hari2 yg semalam

ASSALAMUALAIKUM weheeee :DD
cmne hari nie sume ?
hope okey dokie sajaa
muahahah exam sudah dekat maa
next week aje
tp masih duk menghadap lapy lg ?
*eheee nie last maaa
doakan saya ea kwn2 sume :)

haaa sebelum saya ingin menutup majlis
*errr tk habes2 merepek kerepek
grrrrrrrr SORRY
haaa sebelum nk akhiri post
saya nk cite sikit pasal bende kat school td
1 jeaa tk byk
PRINSIP PERAKAUNAN ade kena buat kerja kursus
grrr nie pirst time buat so rase susah thap gunung EVEREST lha
bulan 9 dah nk kene anta . hadoy -.-"
muahaha tp tkpe
kte dah dpt contoh utk djdkan sbg panduan
so  make easier to me lhaa :p
wohoooo CHAYOK ! CHAYOK !!!

tuh jea lhaaa
gtg neeh
thanx 4 da read okeyh
tata


hasil nurkilan yanaeyna :

SAYA SUKA MAKAN KEREPEK
HARI2 SAYA MAKAN KEREPEK
MAAFLAH KALAU SAYA SUKA MEREPEK
LAGI2 DGN KWN2 YG GILE MEREPEK ♥♥♥



3 comments:

  1. har2 mkn kerepek..aku memang suka makan kerepek..kih kih kih

    ReplyDelete
  2. nak raya nie sedap gak makan kerepek :) hehe

    ReplyDelete
  3. arulchelsea : hehe merepek kerepek

    cik bell : ha'a kan :DD nyum nyum

    ReplyDelete