Sunday, July 17, 2011

adesshh -.-"


assalamualaikum :DD
hey hey
td kite berjaya bawak motor sampay sek adek titew . hehhe
*booooo kecoh jea yana neeh
ehh ehh suke hati kite lar :P
awak tksuke ? awak blah lar hadoyy tuh pun nk kena ajar -.-"
eh eh nie first time kot kite bwk motor jauh2 . ehe
dah cam jadi teksi ouh
penattt sangat hari neeh !
keje sekolah blambak jea lg ouh . hesh -.-"
yeahh hari neh kite jd SUPIR
mane taknye , kena wat 3 round utk 1 sesi
time balek tuh plak
utk perjalanan yg akhir sekali
*cehhh cam jauh jea perjalanan kau tuh
kite kena angkut mkcik kite
tbe2 . JENG JENG
kite mmbawa motor ke arah btentangan .
yelha nk amek mkcik kite kan
pastuh jalan tuh dah lha byk pasir so licin lha kan ?
tayar pun dah botak
#ape pk org jea bolehh botak ? hehe
sekali tuh apabila si liyana neeh pandang tempat lain
motor tuh seperti berat sangat
dan ?
bum" satu buyi yg kuat ,menggegar green valley
dan alhamdulillah seb bek time tuh tkde kete
kalo de mang malu habes lha kan ? hesshh
seb bek th time my aunt naik , kalo x ?
mmg radio bermain lha sepanjang pejalanan tite ke rumah
cehh dah siap pesan dah kat aunty kite jgn bg taw sama ibu
auwwwww kaki kite sakit awak !
*bak kata budak gedik "habis calar kaki i :P "*
tkpe2 liyana kuat :DD aha

ohhhh masalah2
sok nk g sek naik pe ekk ?
ye lahh , selalunye ayah tite yg anta pagi2 sblum dye g keje
tp dye kan outstation
hmmm*berfikir sejenak
yeahhh ! kesimpulan yang amat senang
takyah g SEKOLAH !
wohooooo ceria :)
tp sok ade addmath ,akaun . adeshhh=.="
kalo ttinggal mang parah lha
hmmmmmmmmmm
lalaala~tite malas nk pk .

yeahhh td kan tite bkak fb
pastuh ttbe jea ade im kuar
malas nk cite psal neehh pjg lebar .
cume nk marah panjang2 jea !!!
tk suke lha !
im aku pun just utk taye pangai BF dye dlm kelas ?
ohh stak oke ! egt aq nie ape ?
dlm kelas tuh 24 jam dok usha dye ker ?
daa~
drpd usha dye baek aku usha amzar yg chomel tuhh -.-"
dalam kelas , aku belajar okei !

dah2 lha tuh weeh !
bleh dye taye cm neeh .
yana ,tkde pape cite ke psal buah hati yana ?
hadoy =.="
dye pk aku suka mamat tuh lg kerr ?
please lha weehhh .yg lepas tuhh dah lepas okie !

luka kat kaki aku akibat jatuh moto tak sembuh lg
nie kau nk tambahkan sakit kat hati aku pulak ?
kesiankanlah hati aku neeh weeh !
dah banyak kali hati aku neeh disakiti :P
olehh budak2 cam kaw !


tuh saje cite saye hari nehh
eh eh sape kate hantu kak limah tk seram ?
seram jea weehhh .
semalam tite ngan adek tite tgk sampai bpelukan 3org . ehe
yela mlm2 en .
nseb bek tk masok dlm mimpi ehe
k thanx 4 da read~
assalamualaikum :DD




No comments:

Post a Comment