Saturday, June 11, 2011

ini belog saye :)

assalam :)
wahhhhhh title awak tkleh blah syggg(haha kau gedik)
okay selalunya saya mbebel pasal rutin harian , psal kisah hdup
tp kali nie lain . (bajet jea)
lain cmne ? wahhh wink* wink*
saje jea nk merepu sat

belog merupakan satu bende yg saya isi kalo de masa tluang (lalala~)

*belog saya ini utk ape ?
-yes ! saye nk tiru bdk bajet hebad tuhhh
saya nk tiru dia yg belog nie utk luahan perasaan
tp ! saya puye luahan de batasnye
saya tkde lah cm bdak yg bajet tuhhh
-utk cerite kan ape yg tk mungkin saya akan luahkan kpd kwn2
mgkin sbb malu ataupun ape2lahhh
-utk jdkan sbgai kenangan yg boleh drujuk pd masa hadapan

*kenapa follower awak sikit ?
-yeeee sbnanye saye suke
saye tknk ramai2 sbb saye nie pmalu orgny huh -.-"(ehe gedik jap)
sbb nie kan psal hidup saya(diary hdup ku ) -.-"
kadang2 de bende yg gedik saya akan post
kdg2 bende yg tkleh blahh
kdg2 bende yg tk sesuai utk dbace umum
and blabla
-so ssiapa da follow tuh
sorry mybe sbb sye puye blog nie tak cam belog awak ataupun belog org len yg cantik
sye akan slalu gne background nie sbb sye slalu rindu cikgu !
sorry kalau tkasar bhasa or terasa sbb dlm blog nie dgunekan cm2 bahasa
-dan sye tksuke org kecoh2 psal sye de blog .
bkn pe , sye malu lahhhh
bknye de story hot pun
mybe spe yg dah bace pun rase bosan right ? hmmm SORRYYYYYYYY
tuh jea kot nk mbebel
hate copycat ! daaa~

assalam :)

No comments:

Post a Comment