Monday, June 20, 2011

18/6/11-SABTU yg plus minus dlm idup

assalam
sperti yg dyatakan dlm tittle
saya jd cikgu sehari tuk jd komiti
TADIKA ALIYYA
dan kami pergi melawat ke
PERPUSTAKAAN NEGARA
DESA WATER PARK
dgn menaiki kete yg cam alphard tp bkn alphard
dan name dye ?
aku pu tak tahu derr
yess team saya dpt tagging wane oren
saya mjaga 7org bdak
dan si mira mjage 6 org bdk
bertape ACI nye kan ?
anak2 aku dlm waktu sehari :
1)HIDAYAH comel  #adek aku
2)ALIA MAISARAH #jiran puye cucu sblah rumah aku
3)INSYIRAH #anak si pengurus tadika aliya yg duk dpn umah aku
4)MUHAIMIN # mle2 dtg napak suci jea tp pangai cam hantu , dlm group aku dye jea yg setan
5)SYASYA #kalo dye bkak tdung aku tak kenal seb bek de tagging oren
6)SAFI #bdk tktaw malu yg suoh aku beli mknan utk dye
SAFI : cikgu nak tuh cikgu
yana : duet ?
safi : tkde (sambil buat mke seposen)
yana : dah tuh ? dah dah gi sana
still duk kat tmpat aku lg
aku beli waffle ngan chezzy wadges
wafle chocolate lah kan ?
kongsi sama dayah
dan chezzy wadges tuh minx tlg kat mira sbb malas tggu
dah siap tuh aku sama dayah mkn dtmpat bkumpul
dan si safi balqis tuh kate
safi : cikgu nk 1
yana : ^buat tak dengar^ sambil mkn dgn nyammy
pastuh tibe2 dayah amik ngan gelojoh sbb panas
dan 2 yg tjatuh 1 kat beg aku
1 kat lantai
safi : cikguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
yana : dlm hati ko nie kbulur sgt aku bg yg jatuh kang ++"
pastuh merengek2
pe ag en ? aku bglah dye 1 and aliyah 1
dah tuh bkn taw time kaseh lg minx adelah
safi balqis : cikgu nk satu
yana : buat muke yg nak bg pelempang kat org

nota kaki = muhaimin lg okey dr safi balqis yg tk malu

7)BALQIS #aku curi makan dye tp ade permison sbb nk beli len dah tkde time kat desa water park :(
dye bende yg bulat2 sotong kut
thanx BALQIS ! len kali bg lg ea

cop2 pagi aku tk mkn pape
tgh hari mkn nasi goreng yg sikit yg dah di pack khas utk bdak2
malam mknan yg plg speacial di jeram . :DDD
snap2 bahan bukti :
mle smpai kat ppustakaan negara

dlm bilik teater aktiviti mewarna

barisan guru2

barisan komiti2
yg pepel tuh comell :D (pasan jap)
dari kiri dpn : nadirah , fara , ayu
dari kiri tengah : yana_eyna , mira
dari kiri belakang : aziz , nasrul

tkde keje

tgn aziz menyebok !
act lawa ! haha

jeram mari !~





that's all
tenkiu !
rindu MAL <3



No comments:

Post a Comment