Sunday, May 29, 2011

PROPA ??

assalam :)
hmm bosanlah cuti sek nie
bile time kite sek , kite nk cuti right ?
bila cuti cam nk sek
haha BIASA LAH TUH LUMRAH MANUSIA
bila dah dpn mata tk mau bsyukur ..
err nak melalut dah nie -,-"
okay okay
nak ckp sal sorg laki nie ha
dlu berie2 bile org on jak  dye tego
pastuh cite2 gebang dia hensemlah blablabla
pk org suke lah ?
yes ! aku ngaku dulu mmg pena TER
tp skrg dah TAK OKAY
kononnye baik pdehal suke layan pompuan
blambak gile kakak angkat , adik angkat and blabla
sound cam jeles jak kau nie liyana*
sorry sikit ehh aku tak jeles pun !
sbb kau tak guna !
kau tipu aku !
kau bajet baik ngan aku !
pk cam aku suke kau jea ouh !
BOLEH JALAN LAH
ayat kau :'yana , ***** takan lupe kt kwn2 lama ***** lah, korg sebahagian dr hidup *****'
ayat aku kat kau:'yelah tuh ***** , mane tahu bile ***** ada awek nati ***** lupe plak kat sha, yana and lain2'
kau : err tkdelah ***** bkn org cmtuh
aku:*dlm hati _aku malas nk bdebat ngan laki nie_
dan aku balas yelah yelah ***** menang
kau : bagus ! :D

tapi sekarang ?
errr PROPA jea kata2 kau dulu
aku pun tk kesah kau tanak tgor aku
aku pun tak batak ngan kau , okay

cuma aku menyampah jea tgok cara kau tuh
ok fine asal tibe2 tles psal dye plak nie ?
errr ntahlah
err kat blog dye pasal cinteee jak
eeeeeee~ agak2 lah
serius geli kud
daaaaa~
dan skrg aku tahu kau  kapel ngan kwn aku ?
ohhh kau nk sakitkan hati dye kerw ?
tolong ehh =="
dye da byk sakit hati ngan laki
aku ngantuk ckp psal kau !
k tata ..

No comments:

Post a Comment