Friday, May 20, 2011

mengapa di setiap pertemuan ade perpisahan :'(



assalam sume .
sebelum saya bahaskan soal title saya di atas
dengarlah lagu sambil membaca ya , baru dapat 'pel' (rase)

okayy macam semua orang tahu ,
hari ini 20/5/2011
hari ataupun detik yang tidak disukai serta hari yang tak ditunggu-tunggu untuk datang
kerana ? kerana hari ini last kami semua untuk berjumpa dengan guru praktikal kesayangan masing-masing
saya sayang cikgu azrul dan cikgu rahman sangat-sangat ketat <3<3<3
saya tak penah dapat cikgu praktikal sebaik , seporting , kelakar dan lain-lain macam kamu berdua
saya rasa sungguh bertuah kerana dapat berjumpa dengan kamu berdua
tp , tp cikgu kenapa di setiap pertemuan ade perpisahan yang akan berlaku ?
tiap kali detik-detik sebegini sering berlakunye titisan air mata yang datang tulus dari hati murni kami cikgu
kenapa ? kenapa ?
dan kenapa cikgu semua perlu pergi dari sekolah kami ?
kami tak boleh cikgu . kami tak sanggup .
kami akan rindukan cikgu setiap saat
kami akan rindu untuk melihat muke , senyuman cikgu secara live *bkn dgambar
kami rindu untuk melihat cikgu punya mulut yang akan terkumat-kamit berkata-kata apabila kami melakukan kesalahan , apabila cikgu bergurau dengan kami .
tapi bermulanya pada detik dan waktu ini , kami tidak boleh lagi berbuat seperti dulu cikgu .
kami hanya akan berbual dengan cikgu mungkin dengan hanya melalui FB ataupun talifon
kami hanya akan bergurau dengan cikgu di alam siber yang tidak kelihatan wajah cikgu yang live
kami juga hanya akan mendengar suara cikgu di talifon yg tidak dapat lihat mulut cikgu berkata-kata
KAMI TAK BOLEH MELALUI SEMUA ITU CIKGU !

SELAMAT TINGGAL CIKGU~
KAMI SENTIASA AKAN MENGINGATI CIKGU
CIKGU LAH GURU KESAYANGAN KAMI
DAN MAAFKAN KAMI ATAS SEGALA KESALAHAN KAMI

kami akan rindu semua telatah cikgu yang melucukan
kami akan rindu cikgu azrul untuk 'perasan'
cikgu azrul : cepat sikit tangkap gambar , nanti tak ada KHUTBAH
cikgu rahman : saya nak pergi sembahyang jumaat ni nanti tk ada imam
*saya suka time cikgu bergurau walaupun ayat kita orang 'errr' , 'eleh cikgu'
pesanan cikgu untuk saya ~
cikgu rahman : gud luck exam buat betul2 . nanti dpt A cikgu belanja
cikgu azrul : okay ye , gud luck exam *tunjuk ibu jari . dpt A call saya no 014*******

insyaallah cikgu saya akan buat yang terbai untuk ekonomi asas
saya akan ingat semua kenangan kite bersama sepanjang 3bulan cikgu berada disini
dan saya harap hubungan kita tidak hanya terhenti sampai disini
malah kite akan keep in touch selalu 
terima kasih atas segala-galanya cikgu
semua yang kita lalui akan saya simpan sebagai KENANGAN TERINDAH dalam hidup saya cikgu

okay fine saya tak sanggup nak tulis panjang lebar lagi cikgu
saya dah tuttttttttttttttttt************
kenangan bersama cikgu ~






thanx cikgu
syg ketat-ketat














1 comment: